A l’atenció dels i les responsables i autoritats acadèmics de la Universitat de Barcelona,
Per la present, la Federació Nacional d’Estudiants de Catalunya, d’acord amb la realitat plural i la virulenta emergència sanitària, i arran de la preocupació i neguit mostrat per part del cos estudiantil, els demanem:
- Tinguin a bé no permetre la realització de classes virtuals en dies festius i caps de setmana, per exemple Sant Jordi o la passada Setmana Santa.
- Vetllar perquè els estudiants no hagin de lliurar exercicis ni ser examinats en aquestes dates,
- Si no és estricament necessari, evitar l’enviament de correus electrònics o feina del Campus Virtual fora d’un horari establert. I informar-ne als estudiants degudament.
La comunitat UB és molt extensa i està formada per persones. La realitat dels estudiants i la seva salut mental i física, com també així la del PDI i del PAS, ha de ser preferent abans que qualsevol avaluació i procés acadèmic.
Respectem el descans de tots, respectem-nos i fem més forta la UB.
Moltes gràcies per la seva atenció.
Coordinació de la FNEC – UB